.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چگونه می توان دو سبد کالا گرفت

بهمن حاجعلی،در پاسخ به اینکه آیا کسانی که این دوره سبد کالا دریافت کردند دور بعدی هم سبد کالا دریافت می‌کنند؟ گفت: آن دسته از سرپرستان خانوار که در این دوره از توزیع سبد کالا مشمول شده اند در دور بعدی نیز جز مشمولین خواهند بود.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از مشرق  وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا بازنگری در جامعه هدف کارگران صورت خواهد گرفت؟ گفت: کلیه کارگران مشمول قانون کار در دور بعدی سبد کالا دریافت می‌کنند.
 
 حاجعلی تاکید کرد: آن دسته از مشمولینی که این دوره سبد کالا دریافت نکرده‌ اند در دور بعدی هر دو سبد را به صورت یکجا دریافت خواهند کرد.
 
مدیر اجرایی طرح سبد کالایی با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه نگرانی برای کالای این سبد کالایی وجود ندارد، اظهار داشت: مردم می‌توانند در مهلت 15 روزه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مراجعه کرده و سبد کالا دریافت کنند. در صورت نیاز این بازه 15 روزه قابل تمدید است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجتبي شفاهي 13 بهمن 1392
اينكه دولت سعي داشت اقشار ضعيف جامعه را مشمول دريافت سبد كالا كند ، با بررسيهاي بعمل آمده اغنياء و افراد پردرآمد جامعه هم مشمول دريافت سبد كالا گرديدند و از طرفي افراد ضعيف جامعه و با درآمد كم هم مشمول دريافت سبد كالا نشدند ، پس نتيجه ميگيريم كار كارشناسي صورت نپذيرفته است .
نا شناس 14 بهمن 1392
یادش بخیر یه زمانی به کسانی کارت اشتغال داشتن وام می دادند من به دلیل نداشتن پارتی نتوانستم وام بگیرم آخرش مجبور شدم کارتم را بدم به کسی که بوتیک داشت وپارتی فقط بیمه شدم باید گوش به زنگ می بودم تا هروقت زنگ زد سریع به مغازش می رفتم تا بازرس بیمه گیر ندهد غیر از من نیز 5نفر دیگر کارتها یشان را به صاحب مغازه دادند که از وامش وامش ماشینش را گرانتر کند ...وقتی ازدواج کردم دو وام 300تومانی شامل حال ماشد وام خودم را نتوانستم بگیرم اما وام همسرم را که بانک صادرات بود ریس قولش را به بعد از عید داد بعد از عید معاون بانک جای رئیس را گرفته بود و اونهم می گفت من قولی به کسی ندادم ....از آنجا که اطلاعات کافی نداشتم بجای اینکه به سر پرستی قائمشهر مراجعه کنم یک راست رفتم ساری پیش رئیس دفتر مدیر در ساختمان چند طبقه که اول میدان ساری قرار داشت رئیس دفتر هم خدا خیرش دهد زنگ زد به بانک صادرات قائمشهر و مرا معرفی کرد به آنجا رفتم و ایشان نیز زیر نامه من نوشت طبق تماس تلفنی رئیس دفتر.....بهر حال هستن همیشه کسانی که حق شا نیست بیشتر می گیرند و آنها که شاملشان می شود به حقشان نمی راسند اکنون من دستم به دهنم می رسد!!!!خدا به داد کارگران روز مزدی که نه بیمه هستند ....برسد
امير 14 بهمن 1392
واقعا مسخرس كارمند دولت رو ميشناسم كه 2 تا خونه و دوتا ماشين داره و حقوقش بالاي دوميليونه و وضعش توپه و سبد كالا بهش تعلق گرفته اما اون بنده خدايي كه كنار خيابون توي برف دستفروشي ميكنه و خونه و ماشين نداره و بيمه هم نيست ، سبد كالا بهش تعلق نگرفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .
نا شناس 15 بهمن 1392
به بیشتر همکاران یعنی کتابدران گلستان ومازندران که زنگ زدم سبد کالایی نگرفتن اکثرا هم با مدرک ارشد و حقوقشان 700نمیشه احتمالا واریز شده به حساب رئیس شورای تهران و هم حزبی هاش !!! اگر به یه بدبخت و بیچاره می رسید دلم نمی سوخت ولی الان میگم کوفتشان بشود حتی از ده کیلو برنج سرطان زا هندی هم نگذشتن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.